domingo, 21 de marzo de 2010

Nadal a distància

Ara que hem començat la primavera, ara que s'ha acabat l'hivern, m'agradaria despedir aquesta estació amb una poesia pròpia d'aquest temps de fred.

Nadal és temps de felicitat
per compartir amb la família.
Aleshores, perquè de tu, jo estic separat?

Tu, tan lluny i jo, tan a prop.
Bé diuen que tot torna a casa per Nadal,
i doncs, perquè tu constitueixes l’excepció?

Aquest any només vull un regal.
Un únic desig palpita en el meu cor,
només et vull al meu costat, ara que és Nadal

La distància m’agradaria eliminar
per amb tu poder estar
i així, aquestes festes celebrar.

La màgia del Nadal no m’ha abandonat.
A la porta de casa et vaig trobar
i a cau d’orella, un bon Nadal em vas desitjar.

Cristina Pons.

No hay comentarios:

Publicar un comentario