martes, 15 de diciembre de 2009

Agraïments "Els meus estimats amics els primats"

Després d'un any de feina, finalment he acabat del tot amb el treball de recerca, desvinculant-me així dels "meus monos". Per això, m'agradaria reproduir els agraïments que figuren al treball per tornar a donar les gràcies a tots aquells qui m'han ajudat o fet costat al llarg de tot aquest temps.

"D’entrada m’agradaria donar les gràcies a la Diana Batet, ex-alumna del Montessori-Palau, que en els principis del meu treball em va recolzar i em va aconsellar. De la mateixa manera que la seva tutora, la Francesca Joly.

També volia donar les gràcies a en Miquel Llorente, professor del curs de la Fundació Mona, per la seva ajuda i en especial per la seva atenció i implicació. Però també, per totes les facilitats que m’ha posat per poder anar a fer les observacions a la Fundació Mona.

De la mateixa manera, vull donar les gràcies a en Xevi Peypoch, professor de recerca del Zoo de Barcelona, amb qui hem anat fent un seguiment de la part pràctica del meu treball cada dimecres de Juliol i Agost. Sense la seva ajuda i la seva implicació, la part pràctica m’hagués resultat molt més difícil i segurament no hagués obtingut els mateixos resultats sense ell.

Voldria també agrair a en Carles Rostan, professor de la Facultat de Psicologia de la Universitat de Girona, totes les seves recomanacions i la informació prestada, així com cada consell i correcció que m’ha donat i les hores que hem compartit.

M’agradaria fer un especial agraïment als meus pares. Sens dubte, realitzar aquest treball no hagués estat possible sense la seva ajuda i col·laboració. Gràcies a ells he pogut fer els cursos al Zoo i a la Fundació Mona. Però també vull destacar la seva paciència al llarg d’aquests mesos per escoltar-me i compartir amb mi les meves inquietuds i les meves il·lusions respecte aquest treball.

De la mateixa manera, vull agrair a la meva amiga, Irene Sánchez les llargues hores d’observació compartides al Zoo. També agrair al meu amic, Jordi Batiste la seva ajuda en els temes informàtics i en la elaboració d’algunes gràfiques.
M’agradaria agrair també a la meva amiga, Núria Pallàs el seu suport. De la mateixa manera, agrair a la Lucía Asensi, la meva secretària de la fase autonòmica i nacional del MEP (Modelo de Parlamento Europeo) i bona amiga, qui em va fer creure que per uns mesos, era “la noia dels goril·les”.

Per últim, volia donar les gràcies a la Mònica Santos, la meva tutora del treball, per tots aquests mesos de dedicació. Amb la seva ajuda el treball va començar a agafar forma en els seus inicis i m’ha ajudat i aconsellat al llarg de tot aquest temps per poder arribar a obtenir el millor resultat possible. Sens dubte el resultat final no hauria sigut el mateix sense la seva ajuda."

Ara que ja ho he acabat i entregat m'agradaria destacar els "meus goril·les", animals a qui he agafat molt d'afecte per haver compartit amb mi aquest estiu, segurament, sense que en fossin conscients. I per últim aprofitar per agraïr a en Marley la seva paciència, ja que és qui més vegades m'ha escoltat la presentació oral.
Per tot això, un cop més: GRÀCIES!
M'agradaria acabar amb "la frase" i és que cada vegada que crec comprendre el comportament dels goril·les, fan alguna cosa que m'agafa totalment per sorpresa.

4 comentarios:

  1. jijiji

    pero que mona mi Cristinita!!! =)
    me alegra que haya salido bien tu presentación.

    Y que sepas que para mi siempre seguirás siendo la chica de los gorilas (a parte de mi chica claro =D)

    Te quiero, guapa!!!!
    Hasta prontito

    ResponderEliminar
  2. Buf pues significa mucho para mi porque ahora me siento totalmente desvinculada de ellos y que alguien me siga uniendo a esto es un alivio! ^^

    Tendré que plantearme lo que quiero ser primero si tu chica o la de los gorilas! jeje

    ResponderEliminar
  3. uh uh uh uh grrrrrr gnak gnak uhuh!!

    ja que has estudiat tant als micos, crec que podràs traduïr-ho.

    per si acàs...:

    felictats, m'alegro molt de que t'haja eixit bé la presentació. Petons

    ResponderEliminar
  4. moltíssimes gràcies kelo!!! baaaahh però si ja ho entenia tot!!!! no m'acabava de quadrar l'eixir, el meu Mark (goril·la dominant) diria sortir jeje =P

    ResponderEliminar